carrobarroline

Mitt liv som mamma

Molly

Kategori:

Igår var jag och hälsade på min älskade vovve Molly som jag valde att lämna bort pga för lite tid nu när jag har korven att ta hand om! Var ett av det jobbigaste besluten jag har tagit men vet att jag gjorde det bästa för Molly. Hon har det verkligen toppen bra hos sin nya familj, dottern går på agility med henne och pappan i familjen springer och cyklar med henne så hon går verkligen den motion hon behöver. Plus att dom har en till hund så hon är aldrig ensam och så har dom jätte stor tomt. Ja ni hör ju en hund kan inte ha det bättre :) Igår var jag där och hälsade på henne vilket var jätte roligt har verkligen saknar henne otroligt mycket. Skönt att få mysa lite med henne och se hur hon har det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: