carrobarroline

Mitt liv som mamma

Mysmåndag

Kategori:

Halloj! Idag har vi en riktig mysmåndag :) mannen spelar på sin gitarr, korven leker för fullt bredvid och jag slappar i soffan! Mys :) Tidigare idag följde jag och Oliver med en kompis till mig fram och tillbaka till Farsta, gick gjorde vi oxå! Känner mig väldigt duktig :P I lördags var vi på svärföräldrarnas landställe över dagen och badade och hade det jätte mysigt. Korven tycker verkligen att det är jätte kul att bada, helt sjövild var han :) Sen på kvällen så gick jag och älsklingen på bio och såg Nya Batman! Herre min jävla Gud så bra den var!!! Har ni inte sett den så måste ni se den! Den är GRYM!!! Nej nu piper tvättmaskinen att den är klar så nu ska jag gå och hänga tvätt, inte lika mysigt kanske men men :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: