carrobarroline

Mitt liv som mamma

MIdsommar

Kategori: Allmänt

Midsommar spenderades på min killes föräldrars landställe tillsammans med mina föräldrar, lillasyster plus hennes kille, svärföräldrarna såklart och Johanna, Anders och Erica. Vi åkte dit på dagen på torsdagen och åkte hem i söndags. När vi kom fram var det jätte fint väder så vi satt ute hela dagen och grillade korv och hamburgare på kvällen :)
På midsommarafton hade min älskade svärfar fixat en 7kamp som höll på mer eller mindre hela dagen, jätte kul var det :) Vi kastade pil, spik i stubbe, tipspromenad som jag vann ;), kasta stövel, kasta boll, minneslek och suga upp så många ärtor som möjligt med sugrör :) Min kära svåger kom etta men jag kom på andra plats :D Woho första året som jag lyckades komma pallplats eller vad det heter :D Resten av helgen grillade vi och åt gott, spelade spel, kubb och crocket och hade det allämnt mysigt :D
Oliver njöt av fulla drag på landet då han hade 11 personer somgav han full uppmärksamhet, hehe svårt att låta bli när han är såå söt! Mamma och pappa hade med sig en lite plaskpool till honom som hade badade i på midsommarafton, var så himla varmt så det var perfekt för honom att svalka sig i och han tyckte det var jätte roligt :D
 
Idag kom Olivers farmor och hämtade Oliver kl 11 då hon ska ha honom över dagen, hon ska ha honom över natten för första gången på lördag då vi ska ut och käka med kompisar så hon ville öva lite innan :) Jätte skönt tyckte jag så har passat på att städa hela lägenheten och just nu håller jag på att tar itu med tvättberget. Ska snart hoppa in i duschen och sen en sväng ut i regnet till centrum.Sen hem till svärmor på middag :D Vilken lyxdag, barnvakt och slipper laga middag :D
 
Ha en bra dag :)  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: