carrobarroline

Mitt liv som mamma

Skansen

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi hemifrån vid halv tio för att möta upp min faster och hennes två döttrar och min farmor för att gå på skansen :) vi tog båten från Slussen över till Djurgården och det tyckte izabella min fasters äldsta dotter som är två var jätte roligt, Oliver fatta inte så mkt vad som hände utan tyckte snöret som vi hamnade vid var jätte roligt att dra i :) när vi väl kom fram började vi med att mata och byta på barnen och sen gick vi raka vägen till lillskansen, Gud vilken besvikelse! Det var jätte fint och fanns mkt att leka med menfart fan var djuren? Man såg ju dom knappt och katterna som är alla barns favvo såg man ju knappt heller! Tycker visserligen att det är bra att man inte kan ta upp dom längre för det måste ha varit jätte stressigt för dom men man vill ju ändå gärna se dom! Men men barnen verkade inte direkt bry sig om att man inte såg djuren så bra det var väl mest vi vuxna :) vi hade i alla fall en jätte mysig dag, käka lunch uppe vid minikart bilarna och åkte på en sån med Izabella, det tyckte hon var jätte roligt, sprang ut till farmor och sa mormor mer pengar! Haha så söt :bohag åkte även veteranbilarna eller vad dom heter med Oliver men han tyckte nog inte att det var så roligt, ryckte så himla mkt när man åkte men ratten var väldigt intressant i alla fall :) vi gick även runt och tittade på djuren och sen så gick vi dit där det finns lite karuseller och lotter, först fiskade vi och sen så fiskade Bella fiskedamm och även oliver fick en liten grej från fiskedammen :) sen så åkte vi hem men vart en väldigt lång dag för oss vi var hemma strax efter sex så både jag och Oliver var helt döda när vi kom hem. Hade verkligen en jätte mysig dag igår på Skansen och var jätte kul att umgås med min farmor och faster och små kusinerna :) 
 Hade tänkt att lägga upp en bild på mig och Oliver när vi åkte bilarna men sitter med Ipaden ochfett verkar inte som att det funkar eller så fattar jag inte hur man gör och blogg.se App kommer jag inte in på så får tyvärr bli utan bild :( 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: