carrobarroline

Mitt liv som mamma

Frånvaro

Kategori: Allmänt

Har vart dålig på att blogga dom senaste dagarna, helgen spenderades på landet och datan glömde vi hemma och sonen min får typ hundra tänder just nu och är extremt mammig så har inte haft tid att sitta framför datan helt enkelt :)

 Men nu ikväll tog jag mig tiden, kände att jag behövde lite egen tid nu innan min kille ska åka till landet utan oss för att fyrhjulingen som han beställt kommer på fredag. Så just nu läser jag en massa olika bloggar och lyssnar på musik, just nu Starships med Nicki Minaj med en skål popcorn brevid ska även passa på att läsa senaste nr av Vi föräldrar:) 



Idag har vi inte gjort så mkt busat och myst en massa och vart på vårdcentralen, Oliver har vart snorrig så länge så ville kolla upp det innan vi drar till Spanien. Han fick ta blodprov min lilla prins och han var så duktig sa inte ett knyst :D Alla prover var bra som tur var så han är fit for Spain :D
Idag är det bara en ynka vecka kvar WOHO! Längtar så sjukt mkt, har fasiken inte vart utomlands på 4 år!!

Igår gick jag och Oliver på en promenad till hans mormors jobb och sen åkte vi till Farsta och möte upp moster Angelica. Köpte dom sista kläderna till Oliver som han ska ha i Spanien, jobbigt det där när dom helst inte ska vistas i solen med vad dom ska ha på sig. Köpte några tunna skjortor man kan vika upp ärmarna på och solskyddskläder till han, jätte fin med Bamse på :)
Själv köpte jag mig en bikini från Twilfit, den dyraste jävla bikinin jag någonsin köpt, 299kr kosta den och det var bara överdelen. Inte så mkt pengar egentligen men brukar köpa bikini från typ HM i vanliga fall men kan inte ha det nu när boobsen är så stora, 70F fick jag köpa i kupa!!! :O Men fin var den ialla fall och satt väldigt bra :) Så helt klart värt pengarna :)



Igår började mission lena fötter till stranden så lånade Olivers badbalja och tog mig ett fotbad :) Vart faktiskt stor skillnad på bara ett bad så ska försöka göra det typ två ggr till innan Spanien så kommer dom nog vara baby lena :)



Hör hur mina älsklingar busar ute i vardagsrummet så ska nog ta och joina dom :) Bye bye!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Han kommer vara sötast På beachen!!:)

    2012-05-16 | 22:00:27

Kommentera inlägget här: