carrobarroline

Mitt liv som mamma

Härlig morgon!

Kategori:

Vi har haft en riktig mysmorgon här hemma idag, vakna av att korven låg och lekte i sin säng så pussade lite på honom och så gick vi upp och åt frukost. Sen har jag legat och kollat på Nyhetsmorgon och Oliver har suttit och lekt i sin lilla lekhörna helt själv. Min kära son är lite av en knähund så jätte skönt att han äntligen börjar kunna sitta och underhålla sig själv utan att jag behöver sitta bredvid honom :) Jag är väl lite av en hönsmamma så har väl lite mig själv å skylla! Nu sitter jag i soffan och korven sover, så fort han vaknat så ska han få i sig lite lunch och sen så ska vi möta min kompis för en picknick vid ett bad här i närheten, mys :) Hoppas han vaknar snart, är ju så himla fint väder vill ta reda på varenda solstråle :) Skulle ju ha fört över bilder igår men tog en evighet att uppdatera mobilen och min syster och hennes kille kom över på tacosmiddag igår så hann aldrig göra det men ska försöka senare idag :) Ja igår var min lillasyster och hennes kille över och käkade tacos, väldigt trevligt var det. Vi satt och pratade och spelade spel :) vart rätt sent, dom gick strax efter ett så är rätt trött idag men det var det värt :) Nej nu vakna korven, hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: