carrobarroline

Mitt liv som mamma

Halloj

Kategori:

Fy fan vad dålig jag är, en evighet sen jag skrev nått här! Har haft fullt upp, älsklingen har semester så vi har gjort en massa roliga saker så har helt enkelt inte haft tid :) Just nu är vi på landet helt själva och passar svärföräldrarnas katt, har vart här sen i söndagskväll tillsammans med killens bror hans tjej och föräldrar men dom alla åkte iväg igår så nu är vi helt själva SKÖNT!!! Har hunnit med en hel del på älsklingens två veckors semester, började den med en middag på båten Freja i Nynäshamn tillsammans med vänner, väldigt roligt hade vi :) sen så har vi spelade minigolf och ätit lunch ute på siggestagård. Solat och badat ute på gålö, spenderat två nätter i Ockelbo i min kompis stuga, väldigt mysigt hade vi men fy fan vad mkt mygg! Käkade middag hos lillasyster i lördags och sen i söndags kväll åkte vi hit till landet. Sen vi kom hit så har vi solat och badat, fiskat min svåger fick en 5kilos gös, den var helt enorm och väldigt god :) I onsdags så åkte vi till Strängnäs och åt lunch, käkade världens största hamburgetallrik och gud så god den var :) vi skulle även ha spelat minigolf nere i hamnen men dom tog inte kort så vi tog bilarna och åkte till malmköpings camping istället, det var väldigt fint där men deras minigolf var inge vidare! Jag förlorade :( Sen har vi bara tagit det lugnt, spelat spel och haft det mysigt :) nu ska vi börja förberedda för middagen, min kära fästman gör sin jätte goda ost och skinkpaj så ska fixa degen tänkte jag :) Efter att ha spenderat tio utav 14 dagar i Ockelbo och här på landet så ser min lilla prins numera ut som en prickigkorv :( så himla mycket mygg, men dom verkar inte störa han som tur är :) Bilder kommer när jag kommer hem från landet :) Men lägger upp en bild på mig och Oliver från Skansen som jag hitta på Ipaden :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: