carrobarroline

Mitt liv som mamma

Parken Zoo

Kategori: Allmänt

Igår så trotsade vi vädergudarna och hoppade in i bilen mot Eskilstuna för att gå på Parken Zoo. Det visade sig att gråmulet väder var perfekt väder att ha när man går på Zoo, såg nästintill alla djuren :D Men dock inte dom söta små dvärgflodhästarna :(
Djurnörd som jag är så älskar jag att gå på zoo, skulle helst av allt åka till Kolmården men Parken Zoo var jätte mysigt det med :)
 
Oliver tyckte det var jätte intressant med djuren vilket förvånade mig lite trodde han skulle vara för liten men icke sa nicke :) Var jätte roligt att se hans reaktioner och till alla djur som rörde sig sa han AARH! Ja eller han lätt lite som han morrade typ, svårt att skriva ner ett läte :P
Hade hur som helst en jätte mysig dag på parken zoo tillsammans med mina föräldrar och Oliver, stackars älsklingen fick vara hemma och jobba :)
 
Dagen avslutades hemma hos lillasyster inne i stan på en fika vilket oxå var jätte trevligt förutom att jag vart jätte trött i bilen på vägen dit så var väl inte så värst social men ändå :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: