carrobarroline

Mitt liv som mamma

Egentid

Kategori: Allmänt

Idag spenderar Oliver eftermiddagen hos sin farmor och just nu sitter jag och leker med vår nya IPad som Jens köpte igår och kollar på familjen kardashian på tv :) vet inte riktigt vad jag ska göra haha när jag inte har Oliver hos mig och ingen kompis har jag att vara med dom är antingen upptagna eller jobbar. Men är ganska skönt att bara få vara oxå :) 
Tidigare idag så möte jag en tjej i centrum som köpte Olivers bumbo stol och bordet till, fick 300kr för det så det var ganska bra :) Oliver är för stor för den nu och lär dröja ett tag innan han får ett syskon så kände att vi lika gärna kunde sälja den! Efter det så möte vi svärmor i centrum och köpte lite grejer på Ica och sen gick vi till en park och gunga med Oliver. Fikade lite och sen så lämnade jag henne och Oliver så nu sitter jag här och slappar :) 
Måste säga att jag älskar vår iPad det är helt sjukt vad skönt det är kommer aldrig mer att användà datan! Måste bara komma på hur man lägger upp bilder med deN här på bloggen om det går eller så får blogg.se fixa sin j*vla app så man kan logga in på den via Ipaden och en app till android skulle inte heller vara helt fel om dom kunde fixa en sån så snart som möjligt så det blir enklare att blogga via mobilen!!! om det är nån som vet hur man gartär man ska lägga upp bilder eller om det ens går utan att logga in på appen så får ni gärna skriva och berätta det för mig :) 
 
Nej nu ska jag leka lite till med Ipaden och sen blir det diska för min del :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: