carrobarroline

Mitt liv som mamma

Long time no see

Kategori: Allmänt

Halloj nu var det en evighet sen jag bloggade, har haft fullt upp och sen så funkade inte datan av nån konstig anledning men nu funkar den igen :)
Sen jag bloggade sist har jag bla vart i Spanien, fyllt år, förlovat mig, och firat min lillasyster som tagit studenten :)

Spanien var helt underbart, spenderade en vecka på Mallorca, Alcudia tillsammans med min familj för att fira att min älskade pappa fyllt 50år. Hade toppen väder hela veckan och vi solade, badade och åt gott hela veckan! Det var verkligen jätte fint i Alcudia och vårt hotell Sungwing resort var hur bra som helst, det kan jag verkligen rekomendera till alla barnfamiljer :)
Var lite orolig över hur flygresan skulle gå med Oliver men det gick hur bra som helst som tur var, han var jätte duktig min lilla pojke och det gick även bra med solen och värmen så länge han fick sitta i skuggan och bada var han hur nöjd som helst :) Bada gillade han verkligen, var jätte mysigt att sitta nere vid vattenbrynet med honom och han tjöt av skratt när vågorna nådde honom <3
Veckan gick som vanligt alldelse för fort och hade gärnat stannat en vecka till men det får det bli nästa gång :)







Fyllde även år för några dagar sen så nu är jag 24 år, snart tant alltså ;P Hade en toppen födelsedag som firades tillsammans med familj och vänner och fick en massa fina presenter, bla Provactive produkter av min älskade fästman! Har velat prova det hur länge som helst men tyckt att det har vart lite för dyrt men nu fick jag det i present ;) Har provat det i en vecka nu och ser faktiskt redan lite resultat :) 



För nio dagar sen, den 9 juni så förlovade jag mig och min älskade sambo oss :D Vi var ute och åt på en resturang när han frågade, jag hade ingen aning om att han hade planerat det så vart väldigt överaskad :D Är hur lycklig som helst och min ring är JÄTTE FIN :D


Nyförlovad och lycklig :D


Min fina ring :)

Dagen innan vi förlovade oss så tog min älskade lillasyster Angelica studenten! Det firade vi med att titta på hennes utspring i världens minsta park och det var sjukt mkt folk så man såg ju inte så mkt men kul var det ialla fall :) Sen var det mottagning och fest hemma hos mamma och pappa, vart väldigt lyckat tycker jag :D

Sådär nu har ni fått en liten update om vad jag och Oliver har haft för oss den senaste tiden :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: